życie do kwadratu, czyli śledzimy Instagram (11)

marca 23, 2016

Nie odkryję Ameryki, pisząc, że Instagram to kopalnia pięknych i inspirujących kadrów. W cyklu życie do kwadratu, czyli śledzimy Instagram zamierzam prezentować niektóre z profili - te nawiązujące do dzieci albo rodzicielstwa; te, które skradły moje serce i/lub są kopalnią pomysłów albo zwyczajnie cieszą oczy.
Kolejne posty w ramach cyklu pojawiają się co tydzień w każdą środę! :) Dzisiaj odwiedzamy @enjoyourhome.



Lu i Szarlatan to niezwykle barwni rodzice - wystarczy spojrzeć na kolorystykę w ich mieszkaniu, żeby nie mieć co do tego wątpliwości! (Blog Lu możecie śledzić TUTAJ.) Kolorowi i weseli - jak ich wnętrze. Do tej szczęśliwej pary dosłownie niedawno dołączyła maleńka dziewczynka. Zajmie miejsce Królisia przy stole (Przykro mi, stary, to od początku było zarezerwowane! ;)). Miejsce w sercach swoich rodziców ma już od dawna...

Zapraszam Was do świata pomalowanego na żółto i na niebiesko... i na wiele innych odcieni. Tęczowy świat radosnych ludzi!

Po więcej (i w lepszej rozdzielczości) zapraszam Was TUTAJ.












wszystkie zdjęcia pochodzą z profilu @enjoyourhome na Instagramie

You Might Also Like

0 komentarze

#cherrywoodstories na Instagramie

copyrights | prawa autorskie


Wszystkie zdjęcia na blogu - chyba że zaznaczyłam inaczej - są mojego autorstwa. Kopiowanie ich i/lub rozpowszechnianie bez mojej zgody i/lub podania źródła jest łamaniem praw autorskich.
NIE zgadzam się na kopiowanie i wykorzystywanie zdjęć moich dzieci bez mojej pisemnej zgody.