cherrywood stories: Niech moc będzie z tobą, Obi Wan Kenobi!

sierpnia 10, 2016

 - Obi Wan jest zepsuty - oświadczyło pewnego dnia moje pierworodne dziecko.
 - Co mu się stało? - zapytałam.
 - Ma w środku robaki. Ale nie martw się, naprawię go.

Jak powiedział, tak zrobił. Mały John przyniósł skrzynkę z narzędziami i dokładnie przebadał pana Kenobiego - opukał, ostukał, przeprowadził transmutację czaszki, śrubki dokręcił i przywrócił rycerza do pionu. (W międzyczasie udało mu się nawet zaliczyć szybki kurs latania. Obiemu, nie Johnowi.) Mój telefon również został poddany testowi wytrzymałości. Zdał. Czyli "żyje" i ma się dobrze ;). 

Niech moc będzie z Tobą, Obi Wan Kenobi!
































drewniane narzędzia: Janod | Obi Wan Kenobi: Lego | magazyn "Fathers"
koszulka Małego Johna: H&M (przypadkowe zgranie tematyczne ;))

You Might Also Like

0 komentarze

#cherrywoodstories na Instagramie

copyrights | prawa autorskie


Wszystkie zdjęcia na blogu - chyba że zaznaczyłam inaczej - są mojego autorstwa. Kopiowanie ich i/lub rozpowszechnianie bez mojej zgody i/lub podania źródła jest łamaniem praw autorskich.
NIE zgadzam się na kopiowanie i wykorzystywanie zdjęć moich dzieci bez mojej pisemnej zgody.