szafa Małego Johna - przykładowy outfit dla chłopca (2)

marca 22, 2017

Poprzedni wpis tego rodzaju miał miejsce na blogu (o zgrozo!) rok temu (bez miesiąca). Jednak ostatnio pojawiły się u nas buty widoczne poniżej - wybór mój i Małego Johna (zwykle wybieram kilka par, z których Młodzian wskazuję tę ostateczną) - a ich zachowawcza kolorystyka, jednocześnie (może z uwagi na formę) nowoczesna, zainspirowała mnie do poszukiwań. I tak skomponowałam szybkie zestawienie dla chłopca - dość wiosenne, prawda?


outfit for boy, czyli ubranie chłopca


You Might Also Like

0 komentarze

#cherrywoodstories na Instagramie

copyrights | prawa autorskie


Wszystkie zdjęcia na blogu - chyba że zaznaczyłam inaczej - są mojego autorstwa. Kopiowanie ich i/lub rozpowszechnianie bez mojej zgody i/lub podania źródła jest łamaniem praw autorskich.
NIE zgadzam się na kopiowanie i wykorzystywanie zdjęć moich dzieci bez mojej pisemnej zgody.