Za pan brat z przyrodą, czyli co robić wiosną? - dziecko w świecie zwierząt

kwietnia 04, 2017

Wiosna, nareszcie nadeszła wiosna! W weekend zrzuciliśmy kurtki i oddawaliśmy się niemal letniej aurze, spacerując po parku czy bawiąc się na placu zabaw - nastał wreszcie ten moment, kiedy przyroda wybucha - pączkuje i rozkwita, kiedy wesoły świergot ptaków sprawia, że człowiek uśmiecha się pod nosem, nawet tego nie świadom.

To dobry czas, by wprowadzić dzieci w arkana świata zwierząt, przyrody w ogóle. Chociaż przedszkole mojego synka doskonale edukuje maluchy i zapewnia im wiele różnego rodzaju atrakcji (m.in. wyjście do parku połączone z lekcją ornitologiczną prowadzoną przez specjalistę), kusi mnie, żeby samej też włączać się w edukowanie mojego dziecka - edukowanie przez zabawę, bo to najlepsza z form nauki (gdy ta sprawia nam przyjemność, zapamiętujemy więcej i na dłużej). Wykorzystujemy do tego książki, wykorzystujemy zabawki. Niektórymi z moich typów, pozycji na liście "chcemy", dzielę się poniżej. Przyjemności!

1 i 3 - domki - okrągłe budki dla ptaków (72 PLN) | 2 drewniane figurki Przyroda wokół Budapesztu (149 PLN) | 4 zwierzątka - drewniane magnesy projektu Nathalie Lete (57 PLN) | 5 układanka Echa leśne (68 PLN)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci o lisa i ptaszka? Zainspirowały mnie ilustracje z drewnianych czy tekturowych figurek :>

      Usuń

#cherrywoodstories na Instagramie

copyrights | prawa autorskie


Wszystkie zdjęcia na blogu - chyba że zaznaczyłam inaczej - są mojego autorstwa. Kopiowanie ich i/lub rozpowszechnianie bez mojej zgody i/lub podania źródła jest łamaniem praw autorskich.
NIE zgadzam się na kopiowanie i wykorzystywanie zdjęć moich dzieci bez mojej pisemnej zgody.