życie do kwadratu, czyli śledzimy Instagram (15)

maja 18, 2016

Nie odkryję Ameryki, pisząc, że Instagram to kopalnia pięknych i inspirujących kadrów. W cyklu życie do kwadratu, czyli śledzimy Instagram zamierzam prezentować niektóre z profili - te nawiązujące do dzieci albo rodzicielstwa; te, które skradły moje serce i/lub są kopalnią pomysłów albo zwyczajnie cieszą oczy.
Kolejne posty w ramach cyklu pojawiają się co dwa tygodnie w każdą środę! :) Dzisiaj odwiedzamy @psblog.


Autorki, czyli Paloma i Sanne, wyznają, że uwielbiają nas codziennie inspirować. Trudno odmówić im prawdy! Podrzucają pomysły na codzienne outfity dzieci (czyli codzienne zestawy ich własnych maluchów), aranżację wnętrz, podzielą się motywującym cytatem albo takim, który wywoła uśmiech i podniesie w nas poziom endorfin. Bogato tam, nie powiem; kolorowo - na pewno. Wpadajcie, bo warto! A jak Instagram to za mało, zapraszam na ich BLOG!

Po więcej (i w lepszej rozdzielczości) zapraszam Was TUTAJ.


 
wszystkie zdjęcia pochodzą z profilu @psblog na Instagramie

You Might Also Like

2 komentarze

#cherrywoodstories na Instagramie

copyrights | prawa autorskie


Wszystkie zdjęcia na blogu - chyba że zaznaczyłam inaczej - są mojego autorstwa. Kopiowanie ich i/lub rozpowszechnianie bez mojej zgody i/lub podania źródła jest łamaniem praw autorskich.
NIE zgadzam się na kopiowanie i wykorzystywanie zdjęć moich dzieci bez mojej pisemnej zgody.