cytat miesiąca (styczeń 2017)

stycznia 04, 2017

 - Martwisz się czymś? - zapytała Mama.
 - Nie - odparł Muminek.
 - Jutro będzie nowy, długi dzień - powiedziała Mama. - Twój własny, od początku do końca. To przecież bardzo przyjemna myśl.

Tove Jansson, Tatuś Muminka i morze, s. 126


Stwierdziłam, że to idealny fragment na początek roku.
Cieszmy z się z każdego dnia. Jeśli czegoś nie damy rady zrobić dzisiaj - spokojnie, damy radę jutro. Nie odwlekajmy w czasie marzeń, ale nie dajmy się zwariować codzienności, zagonić w kozi róg. Czas jest nasz, dla nas, i choć wciąż płynie (uparty), mija, nie pytając nas o zdanie (a nawet bezczelnie je lekceważąc), mamy w sobie siłę, by go "ujarzmić". I może zabrzmi to banalnie, jak fragment jakiegoś poradnika dla ubogich, ale ważna jest organizacja i priorytety. Ustalisz jedno, ustawisz drugie i jakoś to pójdzie!

You Might Also Like

0 komentarze

#cherrywoodstories na Instagramie

copyrights | prawa autorskie


Wszystkie zdjęcia na blogu - chyba że zaznaczyłam inaczej - są mojego autorstwa. Kopiowanie ich i/lub rozpowszechnianie bez mojej zgody i/lub podania źródła jest łamaniem praw autorskich.
NIE zgadzam się na kopiowanie i wykorzystywanie zdjęć moich dzieci bez mojej pisemnej zgody.