temat przewodni pierwszych urodzin Lady Marion

stycznia 07, 2017

Kiedy rozmyślałam nad (bodajże) tematem przewodnim drugich urodzin Małego Johna, żałowałam trochę, że poznaliśmy Prosiaczka tak późno - bo pierwsza z książeczek z serii byłaby idealnym motywem! Ale na pierwsze urodziny, nie kolejne... 

Sasasasasa, zaśmiałam się w duchu, ręce zatarłam, kiedy na świecie pojawiła się Marion. Temat przewodni już jest - był od dawna, tylko czekał na odpowiedni moment. Ten na szczęście zaistniał. Pomysły już są (rozrysowane i rozpisane w notesie od dawna), pozostaje tylko wcielić je w życie!

Nasza ściana inspiracji to... książka "Pierwsze urodziny Prosiaczka" - na razie nie zdradzę szczegółów; urodziny Marion już za tydzień - po nich podzielę się wpisem i pomysłami! ;)

You Might Also Like

0 komentarze

#cherrywoodstories na Instagramie

copyrights | prawa autorskie


Wszystkie zdjęcia na blogu - chyba że zaznaczyłam inaczej - są mojego autorstwa. Kopiowanie ich i/lub rozpowszechnianie bez mojej zgody i/lub podania źródła jest łamaniem praw autorskich.
NIE zgadzam się na kopiowanie i wykorzystywanie zdjęć moich dzieci bez mojej pisemnej zgody.