Mam tę moc! - czyli w kobiecie siła! (1)

września 14, 2016

Mam tę moc! to cykl krótkich teksów z sytuacjami z życia wziętymi, udowadniającymi (mnie samej, ale też innym), że kobiety to żadna słaba płeć, że możemy wiele! To krótkie wstawki motywacyjne, momenty warte zapamiętania i przybicia sobie piątki. Czasem zabawne, czasem bardziej poważne, ale warte dostrzeżenia!

Wieczór. Co potrafię i co sobie udowodniłam? Że kiedy wreszcie wygospodaruję dla siebie samej chwilę, mogę wszystko! Kiedy wszyscy domownicy zasnęli, pomalowałam sobie wreszcie paznokcie. (Tak, czekałam na okazję dobrych kilka tygodni, serio!) I nie miałam żadnych problemów, by przykryć się kołdrą za pomocą nóg (sic!). Więcej: nie czułam w związku z tym żadnego dyskomfortu - jakby to ręce były! Co też potrzeba "poprawy urody" czyni z kobiecym ciałem - wszelkie bariery znikają, a niemożliwe nie istnieje! ;)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Z tym malowaniem paznokci to jakbyś pisała o mnie:) A myślałam, że tylko ja tak od czasu do czasu, po nocy, a potem cała w strachu, że kołdra rozmaże moje dzieło:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, i wzajemnie :D Jak mi dobrze, że nie tylko ja odpicowuję paznokcie po nocach xD Piątka!

      Usuń

#cherrywoodstories na Instagramie

copyrights | prawa autorskie


Wszystkie zdjęcia na blogu - chyba że zaznaczyłam inaczej - są mojego autorstwa. Kopiowanie ich i/lub rozpowszechnianie bez mojej zgody i/lub podania źródła jest łamaniem praw autorskich.
NIE zgadzam się na kopiowanie i wykorzystywanie zdjęć moich dzieci bez mojej pisemnej zgody.