miska mocy

sierpnia 07, 2017

Bywa tak, że z rana człowiek energii ma niewiele. Zwłaszcza rodzic - (nie?)przyzwyczajony do nocnych przebudzeń, chronicznie niewyspany czy może raczej niedospany. Mądrzejsi ode mnie już dawno bili na alarm: śniadanie to najważniejszy posiłek dnia, nim zaczynasz kolejną 24-godzinną batalię z rzeczywistością, więc przygotuj je z głową! Moja odpowiedź? Miska mocy!



Bazę może stanowić owsianka, jaglanka lub inna -anka. Dosypujesz dodatków (to mogą być orzechy, nasiona, suszone owoce, płatki śniadaniowe), dorzucasz świeże owoce i voilà! Twoja miska mocy jest gotowa!



You Might Also Like

2 komentarze

#cherrywoodstories na Instagramie

copyrights | prawa autorskie


Wszystkie zdjęcia na blogu - chyba że zaznaczyłam inaczej - są mojego autorstwa. Kopiowanie ich i/lub rozpowszechnianie bez mojej zgody i/lub podania źródła jest łamaniem praw autorskich.
NIE zgadzam się na kopiowanie i wykorzystywanie zdjęć moich dzieci bez mojej pisemnej zgody.