Witaj!

lipca 24, 2015


Cieszę się z Twojej wizyty! :)|
Kawy, herbaty? ;)

Ponieważ za pół roku zostanę podwójną mamą - mamą do kwadratu, do potęgi (oby tej nie zabrakło mi po drodze ;)) - postanowiłam założyć tę stronę - by właśnie tutaj dawać upust swoim okołomatczynym refleksjom, przemyśleniom i pomysłom.
Do tej pory części z nich dawałam ujście TUTAJ, teraz jednak - wraz z kompletowaniem wyprawki dla drugiego szkraba i przygotowywaniem się do kolejnego "poligonu" - uznałam, że nie mogę "zaśmiecać" tamtego blogu - miał być wypadkową mojej kreatywnej aktywności, rękodzieła i inspiracji, niech więc tak zostanie.

Co znajdzie się tutaj?
Jest kilka tematów związanych z rodzicielstwem czy wychowaniem, które czuję się w obowiązku poruszyć - jako matka, jako kulturoznawca... Nie uważam siebie za eksperta, który posiadł wiedzę wszelaką i nie dopuszcza opinii innych, w niektórych kwestiach mogę jednak podeprzeć się zdobytym doświadczeniem czy wiedzą.
Uwielbiam piękne przedmioty... Najlepiej funkcjonalne do tego i dobrej jakości ;). Te trzy cechy są szczególnie ważne przy wyborze rzeczy dla najmłodszych. Nie zabraknie więc tego, co ładne i przydatne, sprawdzone przez nas i znalezione w sieci. Dla inspiracji czy nasycenia oczu (tego naszego wewnętrznego estety ;).
Prócz tego... codzienność. Kadry, które chcę zatrzymać, które opowiadają jakąś historię - czasem krótką, czasem bez puenty, ale składającą się na piękno chwil.

Raz w miesiącu (na początku) pojawi się również "cytat miesiąca" - fragment jakiegoś tekstu kultury, który daje do myślenia, prowokuje do namysłu. Przez cały miesiąc będzie widoczny na pasku bocznym, a jego rozwinięcie - czyli moje refleksje "na temat" - znajdzie się w poście konkretnie mu poświęconym. Nie zabraknie także filmów czy książek, które poruszają istotne kwestie, zwłaszcza dla rodzica.

Mam nadzieję, że znajdziesz tu coś dla siebie!

You Might Also Like

0 komentarze

#cherrywoodstories na Instagramie

copyrights | prawa autorskie


Wszystkie zdjęcia na blogu - chyba że zaznaczyłam inaczej - są mojego autorstwa. Kopiowanie ich i/lub rozpowszechnianie bez mojej zgody i/lub podania źródła jest łamaniem praw autorskich.
NIE zgadzam się na kopiowanie i wykorzystywanie zdjęć moich dzieci bez mojej pisemnej zgody.