wrześniowa wyprawka dla dziecka i mamy

sierpnia 28, 2015

Przygotowani na wrzesień? Mały John rozpocznie swoją przedszkolną przygodę, a mnie czeka kilka wizyt na uczelni. W związku z powyższym przygotowałam własną, szybką "tablicę" z wyprawką; zarówno dla synka, jak i dla mnie (A co! Mamy też chcą dobrze wyglądać w sezonie około-szkolnym! ;)). Jednocześnie nie mnożę bytów, wyprawki (przed)szkolne znajdziecie na ładnebebe (TU), u Buubków (TU), Maków (TU), na SobieJesteśmy (TU), a Wikilistka pokazuje, w co (i jak) ubrać dziecko do przedszkola (TU).



DZIECKO bluza i legginsy: tinycottons, buty: Native
MAMA koszulka: Pan tu nie stał, buty: Native
AKCESORIA worek: Pan tu nie stał

You Might Also Like

0 komentarze

#cherrywoodstories na Instagramie

copyrights | prawa autorskie


Wszystkie zdjęcia na blogu - chyba że zaznaczyłam inaczej - są mojego autorstwa. Kopiowanie ich i/lub rozpowszechnianie bez mojej zgody i/lub podania źródła jest łamaniem praw autorskich.
NIE zgadzam się na kopiowanie i wykorzystywanie zdjęć moich dzieci bez mojej pisemnej zgody.