życie do kwadratu, czyli śledzimy Instagram (4)

sierpnia 19, 2015


Nie odkryję Ameryki, pisząc, że Instagram to kopalnia pięknych i inspirujących kadrów. W cyklu życie do kwadratu, czyli śledzimy Instagram zamierzam prezentować niektóre z profili - te nawiązujące do dzieci albo rodzicielstwa; te, które skradły moje serce i/lub są kopalnią pomysłów albo zwyczajnie cieszą oczy.
Kolejne posty w ramach cyklu pojawiają się co tydzień w każdą środę! :) Dzisiaj odwiedzamy @nico_smallittle.


Wnętrza, ale przede wszystkim dzieci - trójka maluchów, które zdominowały świat swoich rodziców. Na blogu www.smallittle.com nowocześni rodzice mogą śledzić trendy i inspirować się, a na Instagramie... Ach. Sycić oczy... Zobaczcie poniżej, a zrozumiecie, co mam na myśli ;). (Przedostatnie zdjęcie w notce - TEN tort! :D)

Po więcej (i w lepszej rozdzielczości) zapraszam Was TUTAJ.












wszystkie zdjęcia pochodzą z profilu @nico_smallittle na Instagramie

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Tez jestem ogromną fanką Instagramu, piękny profil. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, Instagram to nieskończone źródło inspiracji, a na pewno doznać estetycznych :P Mój małżonek marudzi, że tylko siedzę wgapiona w ekranik ;)

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

#cherrywoodstories na Instagramie

copyrights | prawa autorskie


Wszystkie zdjęcia na blogu - chyba że zaznaczyłam inaczej - są mojego autorstwa. Kopiowanie ich i/lub rozpowszechnianie bez mojej zgody i/lub podania źródła jest łamaniem praw autorskich.
NIE zgadzam się na kopiowanie i wykorzystywanie zdjęć moich dzieci bez mojej pisemnej zgody.