życie do kwadratu, czyli śledzimy Instagram (5)

sierpnia 26, 2015

Nie odkryję Ameryki, pisząc, że Instagram to kopalnia pięknych i inspirujących kadrów. W cyklu życie do kwadratu, czyli śledzimy Instagram zamierzam prezentować niektóre z profili - te nawiązujące do dzieci albo rodzicielstwa; te, które skradły moje serce i/lub są kopalnią pomysłów albo zwyczajnie cieszą oczy.
Kolejne posty w ramach cyklu pojawiają się co tydzień w każdą środę! :) Dzisiaj odwiedzamy @ourlittlephotodiary.



Kolejne miejsce, które zachwyca konsekwencją. Dominują czerń i biel, czasami przełamywane szarością. Nudno i niedziecięco? A skąd! Świat najmłodszych jest słodki dzięki nim samym ;) - a na takim uniwersalnym tle kapitalnie widać emocje, czułe gesty, rzęsy mrugających oczu...
Dwójka maluchów i ich zwariowani rodzice (poszukajcie w zdjęciach takiego, na którym cała czwórka robi głupie miny - kapitalne ujęcie, każda rodzina powinna mieć takie ;D). Miłość, bliskość, magia.

Po więcej (i w lepszej rozdzielczości) zapraszam Was TUTAJ.











wszystkie zdjęcia pochodzą z profilu @ourlittlephotodiary na Instagramie

You Might Also Like

0 komentarze

#cherrywoodstories na Instagramie

copyrights | prawa autorskie


Wszystkie zdjęcia na blogu - chyba że zaznaczyłam inaczej - są mojego autorstwa. Kopiowanie ich i/lub rozpowszechnianie bez mojej zgody i/lub podania źródła jest łamaniem praw autorskich.
NIE zgadzam się na kopiowanie i wykorzystywanie zdjęć moich dzieci bez mojej pisemnej zgody.