życie do kwadratu, czyli śledzimy Instagram (2)

sierpnia 05, 2015

Nie odkryję Ameryki, pisząc, że Instagram to kopalnia pięknych i inspirujących kadrów. W cyklu życie do kwadratu, czyli śledzimy Instagram zamierzam prezentować niektóre z profili - te nawiązujące do dzieci albo rodzicielstwa; te, które skradły moje serce i/lub są kopalnią pomysłów albo zwyczajnie cieszą oczy. 
Kolejne posty w ramach cyklu miały pojawiać się co drugą środę, ale pierwszy post z serii cieszył się bodaj największym powodzeniem na blogu, postanowiłam więc publikować notki w ramach "życie do kwadratu" w każdą środę! :) Dzisiaj odwiedzamy @breumel_.

Słodka Louis i mały Marcel - rodzeństwo magicznie uwieczniane w kadrach. Na profilu @breumel_ śledzić można nie tylko maluchy: nie zabraknie mody (nie tylko dziecięcej), wnętrz czy jedzenia. Ot, codzienność całej rodziny, jej zainteresowania i pasje. (A że dzieci uwagi i miłości pochłaniają sporo, nie dziwi, że jest ich tu tak wiele ;)) Miłość, radość i beztroska.

Po więcej (i w lepszej rozdzielczości) zapraszam Was TUTAJ.












wszystkie zdjęcia pochodzą z profilu @breumel_ na Instagramie

You Might Also Like

0 komentarze

#cherrywoodstories na Instagramie

copyrights | prawa autorskie


Wszystkie zdjęcia na blogu - chyba że zaznaczyłam inaczej - są mojego autorstwa. Kopiowanie ich i/lub rozpowszechnianie bez mojej zgody i/lub podania źródła jest łamaniem praw autorskich.
NIE zgadzam się na kopiowanie i wykorzystywanie zdjęć moich dzieci bez mojej pisemnej zgody.