życie do kwadratu, czyli śledzimy Instagram (12)

kwietnia 06, 2016

Nie odkryję Ameryki, pisząc, że Instagram to kopalnia pięknych i inspirujących kadrów. W cyklu życie do kwadratu, czyli śledzimy Instagram zamierzam prezentować niektóre z profili - te nawiązujące do dzieci albo rodzicielstwa; te, które skradły moje serce i/lub są kopalnią pomysłów albo zwyczajnie cieszą oczy.
Kolejne posty w ramach cyklu pojawiają się co dwa tygodnie w każdą środę! :) Dzisiaj będzie nietypowo - odwiedzamy @candidchildhood.


Dlaczego nietypowo? Prezentowany profil zbiera bowiem najpiękniejsze czy najciekawsze kadry spośród tych, które oznaczono tagiem #candidchildhood. Znajdziemy tu dzieciństwo w jego różnych odsłonach: romantycznych, wesołych... Z nutą szaleństwa, ale i refleksji. Piękne zdjęcia, niektóre chwytające za serce, inne wymuszające szeroki uśmiech. Inspirujące.


Po więcej (i w lepszej rozdzielczości) zapraszam Was TUTAJ.












wszystkie zdjęcia pochodzą z profilu @candidchildhood na Instagramie

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę :D (I mam nieśmiałą nadzieję, że kiedyś któreś z moich pojawi się na ich profilu ;))

      Usuń

#cherrywoodstories na Instagramie

copyrights | prawa autorskie


Wszystkie zdjęcia na blogu - chyba że zaznaczyłam inaczej - są mojego autorstwa. Kopiowanie ich i/lub rozpowszechnianie bez mojej zgody i/lub podania źródła jest łamaniem praw autorskich.
NIE zgadzam się na kopiowanie i wykorzystywanie zdjęć moich dzieci bez mojej pisemnej zgody.