życie do kwadratu, czyli śledzimy Instagram (13)

kwietnia 20, 2016

Nie odkryję Ameryki, pisząc, że Instagram to kopalnia pięknych i inspirujących kadrów. W cyklu życie do kwadratu, czyli śledzimy Instagram zamierzam prezentować niektóre z profili - te nawiązujące do dzieci albo rodzicielstwa; te, które skradły moje serce i/lub są kopalnią pomysłów albo zwyczajnie cieszą oczy.
Kolejne posty w ramach cyklu pojawiają się co dwa tygodnie w każdą środę! :) Dzisiaj odwiedzamy @znikad.

Uwielbiam prace Magdaleny, Jej twórcze podejście, kreatywność. Na swoim blogu Wróblove dzieli się kolejnymi pomysłami i projektami, jak i wszystkim tym, co zaprząta jej uwagę - w tym pięknymi zdjęciami. Ich skomasowanie znajdziecie na instagramowym profilu @znikad - spomiędzy kawałków rzeczywistości zerkać będzie na Was mały chłopiec o rozbrajającej buźce. Do tego kolory, świetnie skomponowane kadry, przemyślany wystrój wnętrza czy wyprawki uroczego B. Mnie wciągnęło...

Po więcej (i w lepszej rozdzielczości) zapraszam Was TUTAJ.


 







wszystkie zdjęcia pochodzą z profilu @znikad na Instagramie

You Might Also Like

0 komentarze

#cherrywoodstories na Instagramie

copyrights | prawa autorskie


Wszystkie zdjęcia na blogu - chyba że zaznaczyłam inaczej - są mojego autorstwa. Kopiowanie ich i/lub rozpowszechnianie bez mojej zgody i/lub podania źródła jest łamaniem praw autorskich.
NIE zgadzam się na kopiowanie i wykorzystywanie zdjęć moich dzieci bez mojej pisemnej zgody.